fredag den 30. september 2022


 

Wrap up for september
I september blev der læst væsentligt mindre end vanligt, men der var virkelig fantastiske og medrivende læseoplevelser mellem de bøger der blev læst. Flere bøger satte sig i mig, både indenfor romance og fantasy.

Det var også en måned hvor jeg stiftede bekendtskab med nye forfattere, som jeg virkelig glæder mig til at læse mere af.

September var også måneden hvor jeg sammen med @you.look.like.a.book og @bogormens_verden var vært for en readalong hvor vi sammen med en masse andre skønne fantasyfans læste “Urværkerne - Kuppelbyens hemmelighed” af Stine Bahrt.
Virkelig spændende steampunk fantasy, som får en stor anbefaling herfra.

Jeg mangler at lægge en anmeldelse op på et par af bøgerne, de kommer snart.

📚7 bøger svarende til 2261 læste sider blev det til.
🎧 Ingen lydbøger i denne måned

📗 Urværkerne 1 - Stine Bahrt

📕 Thrills ofl lust - L A Busch

📗Kære Nemesis - Kristen Callihan

📕min verden vælter - Britt Bøg

📗Issóls fortælling - Sidsel Katrine Slej

📕Stormtid - Rikke Havner Alrø

📗Bugten - L J Ross

Jeg glæder mig til oktober måneds læsning, som nok vil være præget af, at jeg er førsteårsstuderende på Arcanum Akademiet og skal studere vølve magigrenen. Det er noget jeg har set frem til.

Jeg helt sikker på, at det også bliver til en masse fantastiske læseoplevelser i oktober✨

“Bugten” mangler desværre på billedet, da min søster bortførte den sidst hun var på besøg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar