mandag den 30. maj 2022

Om mig

Velkommen indenfor i mit lille bogunivers.

Jeg har altid været glad for at læse, og bøger har altid været en stor del af mit, så langt tilbage jeg kan huske. Først ved højtlæsning, senere lydbøger og da jeg selv lærte at læse, bøger.

 

Jeg har altid elsket at forsvinde ind i bøgernes magiske univers, og har næsten altid haft næsen i en bog. Jeg har alle dage været en alsidig læser. Jeg har ikke en decideret yndlingsgenre, men har nok alligevel en tendens til at læse nogenlunde samme typer bøger.

 

Det skrevne ord rummer mange muligheder. Det kan udvide din horisont, skabe læring og udvikling og give et tiltrængt åndehul i en ellers travl hverdag. Det er på grund af alle disse muligheder, at jeg ønsker at give masser af læseinspiration videre i form af boganmeldelser, bogsnak og boganbefalinger.

 

Jeg læser mellem 90-120 bøger om året indenfor mange forskellige genrer, men jeg må tilstå, at det er romance, fantasy og young adult, som jeg har en forkærlighed for. Men dermed ikke sagt, at jeg ikke også nyder en god krimi, historisk fiktion, klassikere og meget andet.

Jeg læser bøger på både dansk og engelsk, så det vil du også finde boganmeldelser af her på bloggen.

 

Bedømmelser

Jeg bedømmer de bøger jeg læser ud fra en karakterskala på seks stjerner. Seks stjerner giver jeg til den læseoplevelse, hvis samlede indtryk har givet mig en af de helt store læseoplevelser og taget mig med storm.

 

Samarbejde

Jeg tager gerne mod anmeldereksemplarer. Læs mere om dette under fanebladet politik for anmeldelse.

 

Følg mig på Instagram: bookworm_dk

Her kan man se mine opslag med anmeldelser, readalongs og meget andet.

 

Jeg håber I har lyst til at læse med.

 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar