mandag den 30. maj 2022

Politik for anmeldelse

Jeg giver altid min ærlige mening i anmeldelserne af de bøger, jeg har læst. Jeg bedømmer ud fra den samlede læseoplevelse og de tanker og følelser, jeg gør mig efter at have summet lidt over bogen.  

 

Forlag og samarbejde 

Jeg modtager gerne bøger til anmeldelse. Jeg laver ærlige boganmeldelser og vurderer bøgerne ud fra en karakterskala på 6 stjerner, hvor 6 er det højeste og gives til de helt store læseoplevelser, som har taget mig med storm og har slået benene væk under mig. 

 

Det betyder stjernerne:

Bogen tog mig med storm og slog benene væk under mig.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Bogen var en fantastisk l
æseoplevelse.
⭐⭐⭐⭐⭐ 
Bogen var god.
⭐⭐⭐⭐
Bogen var nogenlunde, en gennemsnitlig l
æseoplevelse.
⭐⭐⭐  
Bogen blev l
æst færdig, men det holdt hårdt.
⭐⭐   
Bogen var sv
ær at få læst færdig.
  

 

Al samarbejdet mellem min blog og forlagene er ulønnet. 

Mine bedømmelser vil derfor ikke være påvirket af, hvorvidt bogen er et anmeldereksemplar eller et købt eksemplar. Min bedømmelse og vurdering tager udgangspunkt i min egen ærlige mening om bogen.

 

Har du en bog du gerne vil have anmeldt, så kontakt mig på: mariasboghylde@gmail.com

 

Rettigheder

Jeg bruger tid på både anmeldelser, blogindlæg og billeder. Derfor vil jeg gerne krediteres, hvis et billede eller andet indhold på bloggen bliver delt. 

Med mindre andet er angivet, så er alle billeder og rettigheder til disse mine.  

 mariasboghylde.blogspot.com

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar