lørdag den 24. december 2022


Mit hjertes længsel
Kærlig Julehilsen 1
Novellesamling fra Baadsgaards Books
Udgivelsesår 2022

Endnu en julebog er føjet til samlingen over læste julebøger. Denne gang har jeg læst novellesamlingen med juleromancer fra Baadsgaards Boooks. Den indeholder 7 juleromancer, som er skrevet af danske forfattere, både debuterende og etablerede.

Noveller er ikke noget jeg læser særlig ofte, da jeg tit sidder tilbage med en følelse af ikke, at have fået det hele med, og at handlingen bliver lidt forhastet. Det skete desværre også i nogle disse noveller, hvor jeg følte at handlingen ville meget mere, end der kunne nås inden sløjfen skulle bindes til sidst.

Men her får man 7 søde juleromancer, som alle har indfanget ånden af hjerternes fest og kan forsøde din juletid. De giver håb om, at små magiske julemirakler sagtens kan indtræffe i en fortravlet hverdag.

Deres længde gør, at de fint kan læses eller lyttes på farten mellem julens arrangementer. Novellesamlingen indeholder både erotiske og romantiske noveller, så der er noget for enhver smag.

Har du ikke fundet julestemningen endnu? Eller har du mistet troen på magiske juleromancer? Så læs novellesamlingen og lad den hjælpe dig tilbage til troen på julens magi.

Samlet vurdering 4/6⭐️

Mine favoritter er “Mit Hjertes Længsel” af Pia Gasberg og “Et Julematch” af Britt Bøgh. Har du læst bogen, og hvilken novelle er din favorit?

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar