mandag den 24. oktober 2022


 

Sig nej til mig
Forfatter: Pernille Kim Vørs
Forlaget Drømmefangeren
Udgivelsesår: 2022

[Anmeldereksemplar]
Hold da op, sikke en følelsesmæssig rutsjetur, jeg lige har været ude på. En virkelig emotionel rejse, som har været både medrivende og opslugende. Jeg blev ramt helt ind i hjertekulen, og har måtte fælde et par tårer undervejs, og jeg elsker det. Jeg kunne slet ikke lægge bogen fra mig, for jeg var nødt til at vide hvordan det hele endte for Alma.

Alma er vokset op i en rigtig kernefamilie, kærester har hun ikke tid til, for hun bruger al sin tid på at være en mønster studerende. Hun har nemlig hele sin fremtid planlagt. Bacheloren, som hun er godt i gang med skal gøres færdig, så venter kandidaten og derefter den helt store gevinst, titlen som tandlæge. Først derefter er der tid til en kæreste, og ja, ham har hun såmænd også planlagt. Kort sagt, alt kører på skinner. Lige indtil ham, Matti. Han er alt det hun ikke har brug for. Kriminel, en smule skødesløs og dårligt selskab. Men hvordan kan noget der er så forkert føles så rigtigt, og hvordan er det muligt, at elske en person så voldsomt efter så kort tid.

En virkelig smuk og sårbar kærlighedshistorie. Den rummer en sårbarhed, som jeg ikke har set i Pernille bøger før, og jeg elsker at hendes forfatterskab overrasker mig. Hun formår altid at komme under huden på mig med sine karakterer, og denne bog er ingen undtagelse. Som altid skriver hun om kærlighed og hotte stunder, og bogen er virkelig velskrevet og i et flydende sprog.
Dett er en fantastisk badboy romance, som du ikke kan undgå at blive ramt af. Handlingen overrasker og tager en drejning, man ikke havde set komme. Har du haft en “Matti” i dit liv, så vil den helt sikkert vække minder, det gjorde den for mig. Læs den!
6/6⭐️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar