mandag den 13. juni 2022

Giveaway Brudekjolens Hemmelighed


 

[Reklame – Præmie sponsoreret af Forlaget Memoris]


Så har jeg netop arrangeret min første giveaway. Det bliver spændende at se hvor mange der har lyst til at deltage. 
Jeg har netop modtaget denne smukke bog som et anmeldereksemplar fra Forlaget Memoris, og jeg glæder mig så meget til at læse den. Bogen udkom d. 2. juni og for at fejre udgivelsen, og at sommeren står for døren, har jeg arrangeret en giveaway sammen med forlaget.
 
Forlagets beskrivelse af bogen:
Gennem flere generationer har Soline Roussels familie drevet en lille brudekjoleforretning i Paris, hvor de skaber magi med nål og tråd. Men under Anden Verdenskrig mister Soline alt og gemmer sine minder væk i en kjoleæske.
Fyrre år senere finder den unge kvinde Rory æsken med breve og en brudekjole, der aldrig er blevet brugt. Da hun leverer den tilbage til Soline, opstår et uventet venskab mellem de to kvinder, der opdager, at deres skæbner er forbundne.
”Denne spændende roman er magisk vævet med sorg, overraskelser og lykke, ligesom brudekjolerne i bogen.” Historical Novel Society.
 
Barbara Davis er udråbt til Lucinda Rileys arvtager og bogen er netop kåret som en af vinderne af Holt Medallion 2022, en pris som siden 1995 har kåret nogle af de bedst romancebøger.
Det bliver spændende at følge om hun kan løfte denne arv. 
 
Kunne du tænke dig at læse bogen ligesom mig og vil du have mulighed for at vinde den, så skynd dig over på min instagram profil, hvor du kan læse mere om hvordan du deltager. 
 
Jeg trækker en vinder om aftenen mandag d. 20. juni 2022.
 
Konkurrencen er hverken sponsoreret, støttet eller forbundet med Instagram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar