onsdag den 31. august 2022


 

Wrap up for august
August måned bød på nogle virkelig fantastiske og medrivende læseoplevelser. Flere bøger kom ind under huden på mig, og jeg har stiftet bekendtskab med nye forfattere, som jeg glæder mig meget til at læse mere af.

Alt i alt en superspændende læsemåned.

📚11 bøger svarende til 3694 læste sider blev det til.
🎧 Enkelte bøger har også jeg haft med i ørerne på farten og under hundeluftning. Det er skønt at kunne veksle mellem lydbog og fysiskbog, men jeg må tilstå, at jeg elsker papirbøger.

📗På udebane - Jasmine Guillory

📕 Hjertets afkroge - Kis Baadsgaard

📗Det grønne sind - Hanne Rump

📕Asfrid -Spindlernes dal - Laura Helena Pimentel da Silva

📗Bliv hos mig - Pernille Kim Vørs

📕Estrid Ulvfare - Charlotte Mandrup

📗Kærlighed for kontrolfreaks - Pia Konstantin Berg

📕Jeg fortryder dig - Pernille Kim Vørs

📗Maid - Stephanie Land

📕A dance with the fae prince - Elise Kova

📗Dæmon - Ulrik Lauritzen

Jeg er helt sikker på at sepember også byder på nogle lige så fantastiske læseoplevelser.

Jeg mangler at lægge anmeldelser op på et par af bøgerne - de kommer snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar