tirsdag den 31. januar 2023


Wrap up for januar
Jeg kan slet ikke forstå at januar allerede er slut. Måneden er fløjet afsted.

Min læsning i januar har budt på lidt af hvert, det er blevet til fantasy, romance og horror

Jeg fik læst to serier færdige, Asgårds Datter og Asgårds Døtre, som begge skrevet Sidsel Katrine Slej. Fantastiske fortællinger fra Asgård, og et univers jeg slet ikke er klar til at slippe.

En uhyggelig og barsk horrorbog fra Esbjerg, som bød på nogle virkelig imponerende skarpe miljøbeskrivelser i Børn af Havet skrevet af Leon S Dantoft.

En genlæsning, for gud ved hvilken gang, af Ham og Os af Elle kennedy og Sarina Bowen.
Og første bog af Elle Kennedys serie fra Avalon Bay, Pæn Pige-Problemet.

Optakt til readalong i februar med læsning af en magisk fortælling om kampen mellem lyset og mørket, og en masse kærlighed i forskellig form i Lysets Datter af Louise H Trankjær

Lidt engeske bøger på min kindle blev det også til med to spicy sports romancer skrevet af Ilsa Madden-mills.

📚8 fysiske bøger blev det til i denne måned, 1 lydbog og 2 engelske bøger på min Kindle.

📗 Ham - Elle Kennedy og Sarina Bowen

📕 Os - Elle Kennedy og Sarina Bowen

📗Asgårds datter 2 - Sidsel Katrine Slej

📕 Asgårds datter 3 - Sidsel Katrine Slej

📗 Asgårds døtre 3 - Sidsel Katrine Slej

📕 Børn af Havet - Leon S Dantoft

📗Lysets datter - Louise H Trankjær

📕Pæn Pige-Problemet - Elle Kennedy

🎧 Episk - Elle Kennedy og Sarina Bowen

📱I dare you - Ilsa Madden-mills

📱I bet you - Ilsa Madden-mills

Alt i alt en skøn start på læseåret 2023.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar