onsdag den 30. november 2022


 Wrap up for november

En læsemåned med masser af romantik, lidt spænding, lidt fantasy og lidt spice. Lige hvad jeg havde brug for.

Året store bogfest - Bogforum - deltog jeg i. Det var skønt at være blandt så mange andre bogelskende mennsker. Tak til forlag, forfattere, bogbloggere og alle de andre søde mennsker jeg fik hilst på.

Læsemæssigt så blev det blandt andet til et hyggeligt gensyn med familien Stone i Natasha Madisons spicy hockeyromance serie “This is”. Det var ikke planlagt, men hendes opslag her på Insta fristede.

November var også måneden hvor jeg var medvært i “Dragedronningen” readalong sammen med @pipaluklaeser , @you.look.like.a.book og @bogormens_verden , hvor vi sammen med en masse skønne fantasyfans læste den sidste bog i triologien om Dragernes æra skrevet af C. G. Valentin.
Den var fuld af spænding, store følelser og bød på overraskelser undervejs.

📚11 bøger blev det til i denne måned.

📗 Den Røde Jord - Hanne Rump

📕 Byens Boghandel - Rachael Lucas

📗Forheks din eks - Erin Sterling

📕Frækt spil - Lucy Felthouse

📗Vinter i Applemoore - Rachael Lucas

📕Fru Kuk - Kat Lassen

📗Pistacieskovens forbandelser - Richard Asklund

📕 Dragedronningen - C G Valentin

📗Hypotesen om Kærlighed - Ali Hazelwood

📕This is crazy - Natasha Madison

📗This is forever - Natasha Madison

Det overraskede mig faktisk, at det alligevel blev til 11 bøger i denne måned, da der har været en hel del sociale arragementer på tapetet.

December byder på hele to jule readalongs med Readalongklubben. Jeg glæder mig til at læse juleromancer med en masse andre romancefans.

Alt i alt en skøn læsemåned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar